Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво

09.02.2020

Spread the love
Facebook Business Manager

Якщо ваш бізнес використовує Facebook, ви повинні використовувати Facebook Business Manager. Це важливий інструмент, який забезпечить активність вашого бізнесу в Facebook.

Якщо ви відкладали налаштування Facebook Business Manager, оскільки ви не були впевнені, як це працює, у нас є хороші новини. Усього за 10 простих кроків цей підручник навчить вас робити все, починаючи від налаштування облікового запису до розміщення вашого першого оголошення.

Але, спочатку давайте відповімо на важливе запитання: що саме таке менеджер Facebook?

Що таке Facebook Business Manager?

Як пояснює сам Фейсбук , «Бізнес-менеджер виступає як єдиний магазин для управління бізнес-інструментами, бізнес-активами та доступом працівників до цих активів».

В основному, це місце для управління всією вашою маркетинговою та рекламною діяльністю у Facebook . Тут також можна контролювати доступ кількох користувачів до додаткових ресурсів, таких як ваш обліковий запис Instagram та каталоги товарів. Ось деякі його основні функції:

  • Він тримає вашу ділову діяльність окремо від особистого профілю, тому вам не доведеться турбуватися про публікацію в неправильному місці (або відволікаючись на відео з котами, коли ви намагаєтесь працювати).
  • Це центральне місце для відстеження оголошень у Facebook із детальними звітами, які показують ефективність ваших оголошень.
  • Це дозволяє надати постачальникам, партнерам та агенціям доступ до ваших сторінок та оголошень, не передаючи право власності на активи.
  • Співробітники не бачать вашої особистої інформації у Facebook - лише ваше ім’я, робочу пошту, сторінки та облікові записи.

Тепер, коли ви знаєте, для чого вам використовувати Facebook Business Manager, давайте налаштуємо його.

Як налаштувати Facebook Business Manager?

Крок 1. Створіть акаунт Facebook Business Manager

Перший етап створення Бізнес-менеджера - це створення облікового запису. Вам потрібно буде використовувати особистий профіль Facebook для підтвердження своєї особи, але, як було сказано вище, ваші колеги та партнери не матимуть доступу до особистої інформації в цьому обліковому записі.

  • Перейдіть на сторінку business.Facebook.com і натисніть велику синю кнопку Створити акаунт у верхньому правому куті.
create facebooc business
  • Введіть назву своєї компанії, своє ім’я та адресу електронної пошти компанії, яку ви хочете використовувати для керування своїм обліковим записом Facebook Business Manager, а потім натисніть кнопку Далі .
business-facebook
  • Введіть реквізити своєї компанії: адресу, номер телефону та веб-сайт. Вам також потрібно буде вказати, чи будете ви використовувати цей обліковий запис Business Manager для просування власного бізнесу чи надання послуг іншим підприємствам (наприклад, агентству). Закінчивши, натисніть Далі .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 1

Перевірте свою електронну пошту на повідомлення з темою "Підтвердьте свою ділову електронну пошту". У повідомленні натисніть Підтвердити зараз .

Крок 2. Додайте свою ділову сторінку у Facebook

На цьому кроці у вас є пара різних варіантів. Ви можете додати існуючу бізнес-сторінку Facebook або створити нову. Якщо ви керуєте сторінками Facebook для клієнтів чи інших підприємств, ви також можете подати запит на доступ до чужої сторінки.

Ця остання відмінність важлива. Хоча ви можете використовувати Business Manager для управління сторінками та обліковими записами клієнтів у Facebook, важливо використовувати опцію Request Access, а не опцію Add Page. Якщо ви додасте сторінки та клієнтські облікові записи свого клієнта до свого бізнес-менеджера, вони матимуть обмежений доступ до власних активів бізнесу. Це може привести до непорозумінь у ділових відносинах.

Для цілей цієї публікації ми вважатимемо, що ви керуєте власними активами, а не працюєте як агентство. Не забудьте пам’ятати про цю різницю.

У нас є посібник, який показує вам, як налаштувати бізнес-сторінку у Facebook , тому ми припустимо, що у вас вже є сторінка в Business Manager. Якщо ви ще не створили свою сторінку, перейдіть на цим посиланням та поверніться сюди, щоб додати свою сторінку до Facebook Business Manager, коли закінчите.

Щоб додати свою сторінку Facebook до бізнес-менеджера Facebook:

  • На інформаційній панелі бізнес-менеджера натисніть Додати сторінку. Потім у спливаючому вікні знову натисніть Додати сторінку .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 2
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 3
  • Почніть вводити назву вашої ділової сторінки Facebook у текстове поле. Ім'я сторінки вашої компанії має автоматично заповнюватися нижче, щоб ви могли просто натиснути на неї. Потім натисніть кнопку Додати сторінку . Якщо припустити, що у вас є доступ адміністратора до сторінки, яку ви намагаєтеся додати, ваш запит буде затверджено автоматично.
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 4
  • Якщо у вас є більше однієї сторінки Facebook, пов’язаної з вашим бізнесом, додайте решту сторінок, виконуючи ті самі дії.

Крок 3. Додайте свої облікові записи у Facebook

Зауважте, що додавши обліковий запис реклами в Facebook Business Manager, ви не можете його видалити, тому особливо важливо лише додати власні облікові записи. Щоб отримати доступ до облікового запису клієнта, натисніть Запит доступу .

Якщо ви вже використовуєте оголошення Facebook , ви можете пов’язати існуючий обліковий запис таким чином:

  • На інформаційній панелі бізнес-менеджера натисніть Додати обліковий запис реклами , потім знову Додати обліковий запис оголошення та введіть ідентифікатор облікового запису, який ви можете знайти в Менеджері об'яв .

Якщо ви ще не маєте облікового запису оголошень у Facebook, ось як його налаштувати.

  • На інформаційній панелі бізнес-менеджера натисніть Додати обліковий запис , а потім створити обліковий запис .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 5
  • Введіть дані свого облікового запису та натисніть кнопку Далі .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 6
  • Вкажіть, що ви використовуєте обліковий запис для власної компанії, а потім натисніть Створити .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 7

Кожна компанія може створити один обліковий запис з самого початку. Щойно ви активно витратите гроші на свій перший рекламний рахунок, ви зможете додати більше, залежно від витрат на рекламу. Немає можливості запитувати більше облікових записів оголошень.

Крок 4: Додайте людей, які допоможуть вам керувати своїми активами у Facebook

Продовжувати займатися маркетингом на Facebook може займати багато часу, і ви, можливо, не хочете робити це поодинці. Facebook Business Manager дозволяє додавати членів команди, щоб ви могли мати цілу групу людей, які працюють на вашій бізнес-сторінці та рекламних кампаніях у Facebook. Ось як створити свою команду.

  1. На інформаційній панелі бізнес-менеджера натисніть Додати людей .
  2. У спливаючому вікні введіть службову електронну адресу члена команди, яку ви хочете додати. Це може включати працівників, позаштатних підрядників або ділових партнерів. На цьому кроці ви спеціально додаєте осіб, а не агентство чи інший бізнес (ви можете зробити це на наступному кроці).

Ви можете вирішити, чи надавати цим особам обмежений доступ до облікового запису (виберіть доступ для працівника) або повний доступ (виберіть доступ для адміністратора). Ви можете отримати більш конкретну інформацію на наступному етапі. Обов’язково додайте людей, використовуючи їх робочі адреси електронної пошти. Потім натисніть кнопку Далі .

Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 8

3. У меню зліва натисніть на Сторінки . Виберіть, на яких сторінках ви хочете працювати з цим членом команди. Налаштуйте доступ особи за допомогою тумблерів.

Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 9

4. Поверніться до лівого меню та натисніть Облікові записи . Знову ж таки, налаштуйте доступ користувача за допомогою тумблерів. Закінчивши, натисніть Запросити .

Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 10

У меню ліворуч ви також побачите варіанти додавання людей до каталогів та додатків, але поки що їх можна пропустити.

5. Щоб додати більше членів команди, натисніть Додати більше людей. Закінчивши, натисніть Готово.

6. Тепер вам потрібно дочекатися, коли кожен із людей прийме ваше запрошення бути частиною вашої команди Facebook Business Manager.

Кожен отримуватиме електронний лист із інформацією про доступ, який ви їм надали, та посилання, щоб розпочати роботу, але було б непогано надіслати їм особисту записку або повідомити їм безпосередньо, що ви їм даєте доступу, і вони повинні очікувати автоматизованого електронного листа із посиланням.

Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 11

Ви можете бачити всі очікувані запити зі своєї інформаційної панелі та будь-коли відкликати їх для людей, які не відповіли.

Якщо хтось із доступом покидає вашу компанію або переходить на іншу роль, ви можете відкликати їх дозволи. Ось як:

  1. На інформаційній панелі бізнес-менеджера натисніть Налаштування бізнесу вгорі праворуч.
  2. У меню зліва натисніть Люди .
  3. Клацніть на ім’я відповідної людини. Щоб видалити їх із своєї команди, натисніть Видалити . Або наведіть курсор на назву окремого ресурсу та натисніть значок кошика для його видалення.

Крок 5. Підключіть своїх ділових партнерів або рекламне агентство

Це може не стосуватися вас, якщо ви тільки починаєте рекламувати Facebook, але ви завжди можете повернутися до цього кроку пізніше.

  • На інформаційній панелі бізнес-менеджера натисніть Налаштування бізнесу вгорі праворуч.
  • У меню зліва натисніть Партнери . У розділі Партнер, з яким потрібно поділитися активами, натисніть кнопку Додати .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 12
  • Ваш партнер повинен мати наявний ідентифікатор бізнес-менеджера. Попросіть їх надати вам це. Вони можуть знайти їх у власному бізнес-менеджері в розділі Налаштування бізнесу> Інформація про бізнес. Введіть ідентифікатор та натисніть кнопку Додати .

Щойно доданий вами бізнес може керувати дозволами для осіб у власних командах з їх власного акаунта Facebook Business Manager. Це означає, що вам не потрібно турбуватися про присвоєння та керування дозволами всім особам, які обслуговують ваш рахунок у вашому агентстві чи компанії-партнері, лише самій компанії-партнері.

Крок 6: Додайте свій акаунт в Instagram

Тепер, коли ви налаштували свої активи на Facebook, ви можете підключити свій акаунт в Instagram до Facebook Business Manager.

  1. На інформаційній панелі бізнес-менеджера натисніть Налаштування бізнесу вгорі праворуч.
  2. У лівому стовпці натисніть Облікові записи Instagram , а потім натисніть кнопку Додати . У спливаючому вікні введіть інформацію про вхід в Instagram та натисніть Увійти .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 13

Крок 7: Налаштування пікселів Facebook

Що таке піксель у Facebook ? Простіше кажучи, це невеликий шматочок коду, який Facebook створює для вас. Розміщуючи цей код на своєму веб-сайті, він надає вам доступ до інформації, яка дозволить вам відстежувати конверсії, оптимізувати рекламу у Facebook, створювати цільову аудиторію для ваших оголошень та ремаркетингу для потенційних клієнтів.

Ми радимо налаштувати ваш піксель у Facebook відразу, навіть якщо ви ще не готові розпочати свою першу рекламну кампанію, оскільки інформація, яку вона надає зараз, буде корисною, коли ви будете готові розпочати рекламу.

Наш повний посібник із використання пікселів Facebook - це чудовий ресурс, який розглядає вас усе, що вам потрібно знати про те, як найкраще використовувати інформацію, яку може надати піксель Facebook. На даний момент давайте налаштуємо ваш піксель у Facebook Business Manager.

  • На інформаційній панелі бізнес-менеджера натисніть Налаштування бізнесу .
  • У лівому стовпці розгорніть меню Джерела даних і натисніть Пікселі , потім натисніть кнопку Додати .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 14
  • Введіть ім’я (до 50 символів) для вашого пікселя. Введіть свій веб-сайт, щоб Facebook міг дати найкращі рекомендації щодо налаштування пікселя, а потім натисніть « Продовжити» . Коли ви натискаєте Продовжити, ви погоджуєтесь з умовами та умовами пікселів , тому вам слід ознайомитися з ними, перш ніж йти далі.
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 15
  • Клацніть Налаштувати піксель зараз .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 16

Ви можете створити до 10 пікселів за допомогою свого бізнес-менеджера.

Крок 8. Підвищити захист свого облікового запису

Однією з переваг використання Facebook Business Manager є те, що він пропонує додаткову безпеку для активів вашого бізнесу.

  • На інформаційній панелі Бізнес-менеджера натисніть Налаштування бізнесу .
  • В меню зліва виберіть Центр безпеки .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 17
  • Налаштуйте двофакторну аутентифікацію. Встановивши його як необхідне для всіх, забезпечує найвищу безпеку.
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 18

Як створити свою першу кампанію у Facebook Business Manager

Тепер, коли ваш обліковий запис налаштовано і ваші пікселі на місці, прийшов час запустити своє перше оголошення у Facebook.

Крок 9: Розмістіть своє перше оголошення

У нас є повний посібник, який пояснює всю стратегію та конкретні деталі, які потрібно знати, щоб створити переконливі та ефективні оголошення у Facebook . Тож тут ми просто проведемо вас через кроки, які вам потрібно зробити, щоб розпочати показ реклами в Business Manager.

  • На інформаційній панелі бізнес-менеджера натисніть Бізнес-менеджер у верхньому лівому куті.
  • На вкладці " Реклама" натисніть Менеджер об'яв , а потім натисніть зелену кнопку Створити .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 19
  • Виберіть ціль кампанії, націліть свою аудиторію, установіть бюджет та графік, а також виберіть конкретні типи та місця розташування, дотримуючись наших покрокових інструкцій

Організуйте Facebook Business Manager з групами бізнес-активів

Зі збільшенням кількості активів у вашому бізнес-менеджері Facebook може бути важко відстежувати все. Групи бізнес-активів допомагають зберігати ваші сторінки, облікові записи та членів команди організованими та зрозумілими.

Крок 10: Створіть свою першу групу бізнес-активів

  • На інформаційній панелі Бізнес-менеджера натисніть Налаштування бізнесу .
  • У меню зліва в розділі "Облікові записи" виберіть Групи активів , а потім - Створити групу бізнес-активів .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 20
  • Виберіть, чи потрібно організувати свої активи на основі торгової марки, регіону, агентства чи іншої категорії, а потім натисніть кнопку Підтвердити .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 21
  • Назвіть назву групи активів вашого бізнесу та натисніть кнопку Далі .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 22
  • Виберіть активи, які потрібно додати до цієї групи активів. Ви можете додавати сторінки, облікові записи, пікселі та облікові записи Instagram, а також події в режимі офлайн, каталоги, програми та конверсії. Вибравши всі відповідні ресурси, натисніть кнопку Далі .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 23
  • Виберіть людей, які потрібно додати до цієї групи активів. Ви можете контролювати їх доступ до всіх активів у групі з одного екрана. Закінчивши, натисніть Створити .
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 24

І це все! Завдяки невеликій кількості вкладених зусиль сьогодні ви отримаєте все централізоване в одному місці, і ви готові скористатися Facebook Business Manager, щоб максимально використати ваші рекламні оголошення на Facebook та маркетингові зусилля.