Розміри зображень у соціальних мережах у 2022 році

26 06 2022

Розміри зображень у соціальних мережах у 2022 році

Якщо ви коли-небудь завантажували фотографію у свою стрічку соціальних мереж і виявляли, що якість зображення не така гарна, як хотілося б, ви не одні такі. Більшість сайтів, які дозволяють завантажувати зображення, використовуватимуть власний набір параметрів для зміни розміру та стиснення завантажених зображень, щоб заощадити простір файлу та пропускну здатність.

Це може бути добре в тому сенсі, що воно розвантажує роботу по підбору розміру та оптимізації зображень для перегляду в Інтернеті. Це також може бути погано з тих же причин. Останнє, оскільки ці параметри зміни розміру/оптимізації на основі сервера сайту часто налаштовуються для максимальної ефективності для хост-системи замість виведення зображення найкращої якості.

Якщо ви задоволені тим, як виглядають ваші зображення, коли ви їх публікуєте, ви можете відчути, що можете припинити читати зараз, і це нормально. Однак ви можете спробувати скористатися наведеним нижче посібником зі зміни розміру, щоб підготувати зображення до рекомендованих розмірів для сайту чи сайтів, на які ви завантажуєте фотографії. Можливо, вони виглядають краще.

Оптимальні розміри зображень для популярних сайтів соціальних мереж

Нижче наведено список розмірів зображень, які зазвичай використовуються деякими популярними сайтами соціальних мереж. Змінюючи розмір ваших зображень до рекомендованих розмірів у пікселях, ви можете уникнути або принаймні мінімізувати зниження якості, яке часто відбувається під час завантаження зображень на ці сайти.

Майте на увазі, що налаштування та параметри, які використовуються на цих сайтах, можуть змінитися в будь-який час. Це також стосується самих рекомендацій щодо розмірів, перерахованих нижче. Ми зробимо все можливе, щоб ця сторінка оновлювалася в майбутньому, тому додайте цю сторінку в закладки, якщо ви хочете бути в курсі цих налаштувань.

Примітка. Важливо зазначити, що ваші зображення часто можуть не відповідати точним пропорціям рекомендованих нижче розмірів. У таких випадках я б рекомендував змінити розмір на основі довших розмірів і дозволити коротшому впасти там, де потрібно.

Розміри зображень у Facebook

Facebook має широкий вибір розмірів зображень, які використовуються на його сайті залежно від місця розташування та використання. Наведені нижче списки є рекомендаціями відповідно до інструкцій Meta for Business і власного довідкового центру Facebook .

  • Зображення каналу : 1080 x 1350 пікселів
  • Зображення профілю сторінки : 170×170 (найбільше)
  • Фото обкладинки сторінки : 851 x 315 (для найшвидшого завантаження)
  • Зображення Marketplace : 1200 x 1200 пікселів
  • Історії : 1080 x 1920

Розміри зображень в Instagram

Зображення в Instagram відображаються з максимальною шириною 1080 пікселів з максимальною висотою 1350 пікселів (не дивно, що це те саме, що й у стрічці новин Facebook). Особисто я роблю свої зображення квадратними, обрізаючи їх у співвідношенні 1:1 і дозволяючи заповнити додатковий простір чорним, білим або кольором, який добре поєднується із зображенням. Таким чином, голови чи ноги не відрізаються, коли зображення відображаються в «сітці» в моєму профілі. Ця інформація надходить з довідки Instagram, а також міститься в керівництві Meta for Business .

  • Зображення профілю : 320 x 320 пікселів
  • Зображення каналу : 1080 x 1350 пікселів

Розміри зображень YouTube

Хоча YouTube, очевидно, стосується відео, є багато місць, де в інтерфейсі YouTube використовуються нерухомі зображення. Онлайн-довідкова система надає таку інформацію про різні способи використання нерухомих зображень. Однак не всі вони були знайдені разом, тому я, можливо, не знайшов «кожного» використання нерухомих зображень.

  • Зображення профілю : 800 x 800 пікселів
  • Розмір мініатюри відео : 1280 x 720 пікселів
  • Зображення обкладинки каналу : 2560 x 1440 пікселів
  • Медійна реклама : 300 x 250 пікселів
  • Оголошення, що накладаються : 480 x 60 пікселів
  • Супровідні банерні оголошення : 300 x 250 пікселів

Розміри зображень у Twitter

Twitter рекомендував розміри зображень для зображень профілю та заголовків у своєму довідковому центрі , але мені не вдалося знайти там нічого конкретного для зображень каналу. Деякі дослідження та експерименти для підтвердження показали, що зображення, які є «внутрішніми», відображаються з розміром 600 x 335 пікселів, але їх можна натиснути та переглянути у розмірі до 1200 x 675 пікселів.

  • Зображення профілю : 400 x 400 пікселів
  • Заголовні зображення : 1500 x 500 пікселів
  • Зображення In-Stream : 1200 x 675 пікселів

Розміри зображень LinkedIn

Я дуже вдячний команді підтримки LinkedIn за те, що вона полегшила пошук рекомендованих розмірів зображень. Нижче наведено онлайн-довідку компанії .

  • Розмір логотипу : 268 x 268 пікселів
  • Обкладинка : 128 x 191 пікселів
  • Основне зображення : 1128 x 376 пікселів
  • Спеціальні модулі : 502 x 282 пікселів
  • Фотографії компанії : 900 x 600 пікселів

Розміри зображень TikTok

TikTok – це все про відео, але зображення профілю є річчю, тому вони пропонують рекомендацію.

  • Зображення профілю : 200 x 200 пікселів

Розміри зображень Pinterest

Існує досить багато різних типів розмірів зображень і співвідношення сторін, які в кінцевому підсумку потрапляють в різні області Pinterest. Нижче наведено те, що я знайшов, але, можливо, є й інші, які я пропустив. Більша частина цього була пробною мірою, але стандартна рекомендація щодо шпильок походить із інформації про найкращі практики Pinterest .

  • Зображення профілю : 165 x 165 пікселів
  • Стандартні шпильки : 1000 x 1500 пікселів
  • Квадратні шпильки : 1000 x 1000 пікселів
  • Довгі шпильки : 1000 x 2100 пікселів
  • Шпильки інфографіки : 1000 x 3000 пікселів
  • Story Pins : 1080 x 1920 пікселів

На додаток до списку вище, є кілька сайтів соціальних мереж, спеціально орієнтованих на фотографів та інших творців візуальних зображень, які я також хотів розповісти сюди. Багато з цих сайтів пропонують менший рівень стиснення та більші зображення, тому ви можете виявити, що рекомендовані розміри в пікселях вищі, ніж на сайтах, перерахованих вище.

Розміри зображень Behance

Згідно з інструкціями з сайту Behance «Ми відображаємо всі зображення шириною 1400 пікселів у перегляді проекту та до 2800 пікселів у перегляді лайтбокса, який запускається, коли ви натискаєте зображення». Тому я б рекомендував розмір 2800 пікселів на довгій стороні, якщо ваше зображення принаймні таке велике.

  • Завантажені зображення : 2800 пікселів по найдовшому краю

Розміри зображень Vero

Ця соціальна мережа існує з 2015 року, і хоча вона може бути не такою знайомою, як Instagram чи YouTube, вона пропонує високоякісний обмін зображеннями. Зображення, які відображаються на Vero, можуть мати до 3000 пікселів на довгій стороні. Більші зображення буде зменшено до цього розміру.

  • Завантажені зображення : 3000 пікселів по найдовшому краю

Розміри зображень Youpic

Youpic — це ще одна соціальна мережа, яка, здається, не поширюється на популярність. Він спеціально призначений для професійних/досвідчених фотографів і має відчуття, що Instagram зустрічається з Twitter. Рекомендований розмір зображення – 2048 пікселів на довгій стороні.

  • Завантажені зображення : 2048 пікселів по найдовшому краю

Висновок

Рекомендації в цій статті, безсумнівно, можуть бути змінені і можуть вписуватися або не вписуватися у ваш робочий процес. Зі свого боку, я зазвичай розмір своїх зображень для публікацій у соціальних мережах до 2000 пікселів на довгій стороні, і я виявив, що це створює зображення хорошої якості для мого використання. Однак, якщо ви виявите, що завантажені зображення страждають від м’якості та/або стиснення, я б спробував налаштувати вищезазначені параметри та перевірити, чи покращить це.

Поширити

Напишіть свій коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов’язкові поля позначені *