Як переглянути всі активні рекламні оголошення конкурентів у Facebook Ads

02 06 2022

Як переглянути всі активні рекламні оголошення конкурентів у Facebook Ads

У цій статті ми розберемо кілька способів безплатного перегляду активної реклами конкурентів у Facebook та Instagram. Для початку розберімось, навіщо це потрібно.

Чому вам потрібно досліджувати оголошення конкурентів

-Дізнайтеся, що і як вони рекламують (дізнайтеся більше про продукт/послуги, цільову аудиторію, UTP тощо).
-Знайти ідеї для тестів.
-Зробіть своє оголошення оригінальним.
-Проаналізуйте рекламні стратегії конкурентів.

Далі ми розберемо три способи, за допомогою яких можна подивитися оголошення конкурентів.

1. Зайдіть в Facebook і відкрийте бізнес-сторінку компанії, рекламні оголошення якої хочете подивитися:

2. Прокрутіть сторінку вниз, знайдіть ліворуч блок «Прозорість сторінки» і натисніть на посилання «Переглянути все»:

3. У вікні, що відкрилося, виберіть «Перейти в бібліотеку реклами»:

Якщо компанія рекламується ви побачите рекламні оголошення, в даному прикладі компанія не рекламується

Всі оголошення можна відфільтрувати по:

-по країні;

-показами за датою (точна дата, діапазон дат і т. д.);

-платформі (Facebook, Instagram, Audience Network, Messenger).

Також можна зайти в бібліотеку реклами безпосередньо. Розповімо про це далі.

Спосіб 2: стати цільовою аудиторією конкурента

Підпишіться на сторінку конкурента в Facebook і будьте активним користувачем: лайкайте записи, залишайте коментарі і т. д. Частіше відвідуйте його сайт. Якщо він працює в сфері e-commerce, спробуйте додати товар у кошик, але не купувати його.

Мета в цих дій одна зробити так, щоб конкурент став таргетувати на вас свої оголошення в Facebook і Instagram.

Коли ви побачите оголошення конкурента в стрічці Facebook, натисніть на «...» і виберіть «Чому я бачу цю рекламу?»:

Ви зрозумієте, яку аудиторію намагається охопити рекламодавець.

Спосіб 3: за допомогою бібліотеки реклами Facebook Ads

1. Зайдіть у бібліотеку реклами Facebook Ads.

2. Введіть назву бізнес-сторінки конкурента в Facebook. Система покаже вам релевантні результати. Клацніть на потрібний.

3. Інші кроки аналогічні діям, описаним у першому способі.

У цих способів є дві переваги: ​​це безплатно і не потрібно звантажувати та встановлювати додаткові програми.

Але є і недоліки:

  • Процес не можна автоматизувати, всі оголошення регулярно доведеться відстежувати вручну. Це не дуже зручно, тому що доведеться щоразу виконувати всі кроки, описані в пунктах вище.
  • Це довго. Не можна оперативно дізнатися, коли і що саме конкуренти змінили в своїх оголошеннях (наприклад, буде складно відстежити, коли вони почали рекламувати новий продукт).

На закінчення

Оголошення конкурентів можуть надихнути вас на власні гіпотези та випробування. Також варто стежити за офферами інших компаній, щоби вчасно на них реагувати: наприклад, продумати свою акцію. Але сліпо повторювати креативи ми все ж таки не радимо: те, що спрацювало у конкурента, може принести вам поганий результат.

Поширити

Напишіть свій коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов’язкові поля позначені *