Facebook Business Manager

Якщо ваш бізнес використовує Facebook, ви повинні використовувати Facebook Business Manager. Це важливий інструмент, який забезпечить активність вашого бізнесу в Facebook.

Якщо ви відкладали налаштування Facebook Business Manager, оскільки ви не були впевнені, як це працює, у нас є хороші новини. Усього за 10 простих кроків цей підручник навчить вас робити все, починаючи від налаштування облікового запису до розміщення вашого першого оголошення.

Але, спочатку давайте відповімо на важливе запитання: що саме таке менеджер Facebook?

Що таке Facebook Business Manager?

Як пояснює сам Фейсбук , «Бізнес-менеджер виступає як єдиний магазин для управління бізнес-інструментами, бізнес-активами та доступом працівників до цих активів».

В основному, це місце для управління всією вашою маркетинговою та рекламною діяльністю у Facebook . Тут також можна контролювати доступ кількох користувачів до додаткових ресурсів, таких як ваш обліковий запис Instagram та каталоги товарів. Ось деякі його основні функції:

Тепер, коли ви знаєте, для чого вам використовувати Facebook Business Manager, давайте налаштуємо його.

Як налаштувати Facebook Business Manager?

Крок 1. Створіть акаунт Facebook Business Manager

Перший етап створення Бізнес-менеджера - це створення облікового запису. Вам потрібно буде використовувати особистий профіль Facebook для підтвердження своєї особи, але, як було сказано вище, ваші колеги та партнери не матимуть доступу до особистої інформації в цьому обліковому записі.

create facebooc business
business-facebook
Facebook Business Manager 3

Перевірте свою електронну пошту на повідомлення з темою "Підтвердьте свою ділову електронну пошту". У повідомленні натисніть Підтвердити зараз .

Крок 2. Додайте свою ділову сторінку у Facebook

На цьому кроці у вас є пара різних варіантів. Ви можете додати існуючу бізнес-сторінку Facebook або створити нову. Якщо ви керуєте сторінками Facebook для клієнтів чи інших підприємств, ви також можете подати запит на доступ до чужої сторінки.

Ця остання відмінність важлива. Хоча ви можете використовувати Business Manager для управління сторінками та обліковими записами клієнтів у Facebook, важливо використовувати опцію Request Access, а не опцію Add Page. Якщо ви додасте сторінки та клієнтські облікові записи свого клієнта до свого бізнес-менеджера, вони матимуть обмежений доступ до власних активів бізнесу. Це може привести до непорозумінь у ділових відносинах.

Для цілей цієї публікації ми вважатимемо, що ви керуєте власними активами, а не працюєте як агентство. Не забудьте пам’ятати про цю різницю.

У нас є посібник, який показує вам, як налаштувати бізнес-сторінку у Facebook , тому ми припустимо, що у вас вже є сторінка в Business Manager. Якщо ви ще не створили свою сторінку, перейдіть на цим посиланням та поверніться сюди, щоб додати свою сторінку до Facebook Business Manager, коли закінчите.

Щоб додати свою сторінку Facebook до бізнес-менеджера Facebook:

Facebook Business Manager 4
Facebook Business Manager 5
Facebook Business Manager 6

Крок 3. Додайте свої облікові записи у Facebook

Зауважте, що додавши обліковий запис реклами в Facebook Business Manager, ви не можете його видалити, тому особливо важливо лише додати власні облікові записи. Щоб отримати доступ до облікового запису клієнта, натисніть Запит доступу .

Якщо ви вже використовуєте оголошення Facebook , ви можете пов’язати існуючий обліковий запис таким чином:

Якщо ви ще не маєте облікового запису оголошень у Facebook, ось як його налаштувати.

Facebook Business Manager 7
Facebook Business Manager 8
Facebook Business Manager 11

Кожна компанія може створити один обліковий запис з самого початку. Щойно ви активно витратите гроші на свій перший рекламний рахунок, ви зможете додати більше, залежно від витрат на рекламу. Немає можливості запитувати більше облікових записів оголошень.

Крок 4: Додайте людей, які допоможуть вам керувати своїми активами у Facebook

Продовжувати займатися маркетингом на Facebook може займати багато часу, і ви, можливо, не хочете робити це поодинці. Facebook Business Manager дозволяє додавати членів команди, щоб ви могли мати цілу групу людей, які працюють на вашій бізнес-сторінці та рекламних кампаніях у Facebook. Ось як створити свою команду.

  1. На інформаційній панелі бізнес-менеджера натисніть Додати людей .
  2. У спливаючому вікні введіть службову електронну адресу члена команди, яку ви хочете додати. Це може включати працівників, позаштатних підрядників або ділових партнерів. На цьому кроці ви спеціально додаєте осіб, а не агентство чи інший бізнес (ви можете зробити це на наступному кроці).

Ви можете вирішити, чи надавати цим особам обмежений доступ до облікового запису (виберіть доступ для працівника) або повний доступ (виберіть доступ для адміністратора). Ви можете отримати більш конкретну інформацію на наступному етапі. Обов’язково додайте людей, використовуючи їх робочі адреси електронної пошти. Потім натисніть кнопку Далі .

Facebook Business Manager 12

3. У меню зліва натисніть на Сторінки . Виберіть, на яких сторінках ви хочете працювати з цим членом команди. Налаштуйте доступ особи за допомогою тумблерів.

Facebook Business Manager 011

4. Поверніться до лівого меню та натисніть Облікові записи . Знову ж таки, налаштуйте доступ користувача за допомогою тумблерів. Закінчивши, натисніть Запросити .

Facebook Business Manager 012 1

У меню ліворуч ви також побачите варіанти додавання людей до каталогів та додатків, але поки що їх можна пропустити.

5. Щоб додати більше членів команди, натисніть Додати більше людей. Закінчивши, натисніть Готово.

6. Тепер вам потрібно дочекатися, коли кожен із людей прийме ваше запрошення бути частиною вашої команди Facebook Business Manager.

Кожен отримуватиме електронний лист із інформацією про доступ, який ви їм надали, та посилання, щоб розпочати роботу, але було б непогано надіслати їм особисту записку або повідомити їм безпосередньо, що ви їм даєте доступу, і вони повинні очікувати автоматизованого електронного листа із посиланням.

Facebook Business Manager 013

Ви можете бачити всі очікувані запити зі своєї інформаційної панелі та будь-коли відкликати їх для людей, які не відповіли.

Якщо хтось із доступом покидає вашу компанію або переходить на іншу роль, ви можете відкликати їх дозволи. Ось як:

  1. На інформаційній панелі бізнес-менеджера натисніть Налаштування бізнесу вгорі праворуч.
  2. У меню зліва натисніть Люди .
  3. Клацніть на ім’я відповідної людини. Щоб видалити їх із своєї команди, натисніть Видалити . Або наведіть курсор на назву окремого ресурсу та натисніть значок кошика для його видалення.

Крок 5. Підключіть своїх ділових партнерів або рекламне агентство

Це може не стосуватися вас, якщо ви тільки починаєте рекламувати Facebook, але ви завжди можете повернутися до цього кроку пізніше.

Facebook Business Manager 014

Щойно доданий вами бізнес може керувати дозволами для осіб у власних командах з їх власного акаунта Facebook Business Manager. Це означає, що вам не потрібно турбуватися про присвоєння та керування дозволами всім особам, які обслуговують ваш рахунок у вашому агентстві чи компанії-партнері, лише самій компанії-партнері.

Крок 6: Додайте свій акаунт в Instagram

Тепер, коли ви налаштували свої активи на Facebook, ви можете підключити свій акаунт в Instagram до Facebook Business Manager.

  1. На інформаційній панелі бізнес-менеджера натисніть Налаштування бізнесу вгорі праворуч.
  2. У лівому стовпці натисніть Облікові записи Instagram , а потім натисніть кнопку Додати . У спливаючому вікні введіть інформацію про вхід в Instagram та натисніть Увійти .
Facebook Business Manager 015

Крок 7: Налаштування пікселів Facebook

Що таке піксель у Facebook ? Простіше кажучи, це невеликий шматочок коду, який Facebook створює для вас. Розміщуючи цей код на своєму веб-сайті, він надає вам доступ до інформації, яка дозволить вам відстежувати конверсії, оптимізувати рекламу у Facebook, створювати цільову аудиторію для ваших оголошень та ремаркетингу для потенційних клієнтів.

Ми радимо налаштувати ваш піксель у Facebook відразу, навіть якщо ви ще не готові розпочати свою першу рекламну кампанію, оскільки інформація, яку вона надає зараз, буде корисною, коли ви будете готові розпочати рекламу.

Наш повний посібник із використання пікселів Facebook - це чудовий ресурс, який розглядає вас усе, що вам потрібно знати про те, як найкраще використовувати інформацію, яку може надати піксель Facebook. На даний момент давайте налаштуємо ваш піксель у Facebook Business Manager.

Facebook Business Manager 016
Facebook Business Manager 017
Facebook Business Manager 018

Ви можете створити до 10 пікселів за допомогою свого бізнес-менеджера.

Крок 8. Підвищити захист свого облікового запису

Однією з переваг використання Facebook Business Manager є те, що він пропонує додаткову безпеку для активів вашого бізнесу.

Facebook Business Manager 019
Як користуватися Facebook Business Manager: Покрокове керівництво 28
Facebook Business Manager 020

Як створити свою першу кампанію у Facebook Business Manager

Тепер, коли ваш обліковий запис налаштовано і ваші пікселі на місці, прийшов час запустити своє перше оголошення у Facebook.

Крок 9: Розмістіть своє перше оголошення

У нас є повний посібник, який пояснює всю стратегію та конкретні деталі, які потрібно знати, щоб створити переконливі та ефективні оголошення у Facebook . Тож тут ми просто проведемо вас через кроки, які вам потрібно зробити, щоб розпочати показ реклами в Business Manager.

Facebook Business Manager 021

Організуйте Facebook Business Manager з групами бізнес-активів

Зі збільшенням кількості активів у вашому бізнес-менеджері Facebook може бути важко відстежувати все. Групи бізнес-активів допомагають зберігати ваші сторінки, облікові записи та членів команди організованими та зрозумілими.

Крок 10: Створіть свою першу групу бізнес-активів

Facebook Business Manager 022
Facebook Business Manager 023
Facebook Business Manager 024
Facebook Business Manager 025
Facebook Business Manager 026

І це все! Завдяки невеликій кількості вкладених зусиль сьогодні ви отримаєте все централізоване в одному місці, і ви готові скористатися Facebook Business Manager, щоб максимально використати ваші рекламні оголошення на Facebook та маркетингові зусилля.

Поширити